Kontakt os

Vil du gerne i kontakt med os?  Her er siden der viser dig hvordan.





Ofte stillede spørgsmål

Venligst læs vores FAQ igennem før du sender en besked.

Kan man ændre sine konto oplysninger?

Ja det kan du til en hver tid. Både under “adresser” og “kontoinformation” kan du ændre dine oplysninger (kræver at man har oprettet en konto hos os).

Betaling

Efter at du har valgt hvilke varer du ønsker, indtastes dine oplysninger (husk at dobbelttjekke) og valgt leverings metode. Skal du trykke på “accepter handelsbetingelser”. Herefter kan du gå videre til selve betalingen. Indtast dine kort oplysninger i det nye vindue og gennemfør betalingen. Du vil herefter modtage en ordrebekræftelse fra os, på den angivne email.

Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget din ordre bekræftelse, efter at du har gennemført din ordre. Bedes du kontakte os via kontaktformularen på denne side eller skrive til os på kontakt@ecoworld.dk

Pakke ikke modtager - returnering - defekt varer

Pakke ikke modtaget

Hvis du ikke har modtaget din pakke efter den forventede leveringstid, bedes du tjekke din ordrebekræftelse, hvorvidt alle dine oplysninger er korrekte.

Du bedes nu kontakte det leveringsfirma du har valgt at benytte (husk forsendelsesnummer).

Hvis dette ikke løser problemet, så kontakt os ved hjælp af vores kontaktformular eller på email:kontakt@ecoworld.dk

Alt efter situationen, vil vi finde en løsning, så du hurtigst muligt vil modtage dine varer.

Hvis du kontakter os, bedes du indtaste dit ordrenummer, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.

Fortrydelsesret

Hvis du har købt et produkt via vores webshop, og du fortryder købet, skal du meddele os det senest 14 dage efter modtagelse af varen.

Du dækker selv udgifterne i forbindelse med returforsendelsen, samt bærer risikoen for varen fra tidspunktet for leveringen, til den er hos os igen.

Varen kan returneres på adressen:

….

”Retur”

 

Er varen ikke i original emballage, kan det muligvis udgøre en værdiforringelse.

Er varen taget i brug, vil du ved fortrydelse af købet kun få en del, eller intet, af købs beløbet tilbagebetalt, afhængigt af den varens værdi.

Defekte varer

Varer købt hos EcoWorld.dk, der går i stykker inden for reklamationsrettens frist, vil som udgangspunkt blive repareret eller byttet – medmindre varens fejl skyldes slidtag eller er selvforskyldt (åbenlys fejlagtigt håndtering af produktet og/eller misbrug heraf).

Du bedes vedlægge en forståelig beskrivelse af fejlen på varen sammen med en kopi af købsfakturaen eller ordrebekræftelsen.

Så vidt muligt skal du også medsende boksen, som produktet blev leveret i samt alle ekstradele til produktet.

Du bedes reklamere fejlen indenfor rimelig tid efter opdagelsen heraf.

Når en defekt varer kommet retur hos os. Vi vurdere hvorvidt produktet fejler noget og om den evt. fejl skyldes slidtag eller er selvforskyldt .

Hvis produktet ikke fejler noget, kontakter vi dig og returnerer det til dig.

Hvis varen er defekt, kontakter vi dig og vi finder ud af, om du er interesseret i et tilsvarende produkt.

Er varen returneret inden for reklamationstiden, vil forsendelsesomkostningerne, under normale omstændigheder, blive refunderet efter modtagelse.

Projekter??

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean id convallis tellus. Nulla aliquam in mi et convallis. Pellentesque rutrum feugiat ante ut imperdiet. Vivamus et dolor nec nisl consectetur vulputate id non ante.

Overskuddet??

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean id convallis tellus. Nulla aliquam in mi et convallis. Pellentesque rutrum feugiat ante ut imperdiet. Vivamus et dolor nec nisl consectetur vulputate id non ante.

Email:

Email: kontakt@ecoworld.dk