Min konto

Hvorfor oprette en konto?

Ved at oprette en konto hos EcoWorld, kan du indtaste dine oplysninger, sådan at du ikke behøver at indtaste alle dine oplysninger, hver gang at du laver en ordre. Du adgang til en oversigt over dine ordre.

Kan man ændre sine oplysninger?

Ja det kan du til en hver tid. Både under “adresser” og “kontoinformation” kan du ændre dine oplysninger (husk at trykke gem ændringer).

Hvordan fungere downloads?

Downloads fungere således, at hvis du fx donere til en af vores udvalgte velgørenheds organisationer. Vil du modtage et certifikat, der kan downloades via denne side. 

Bestilling – levering – betaling

Bestilling

Vælg den eller de varer du ønsker at bestille og tilføj til indkøbskurven.
Du kan vælge at shoppe videre eller gå til betaling.
Hvis du ikke skal have flere varer, går du videre til indkøbskurven. Her skal du indtaste dine oplysninger, sådan at vi ved hvem der skal have pakken og hvor den skal sendes hen. Husk at dobbelttjekke, om oplysningerne er korrekte.

Levering

Du skal nu vælge hvilken leverings firma, som du ønsker skal levere din pakke.
Vi tilbyder:…

Betaling

Efter at du har valgt hvilke varer du ønsker, indtastes dine oplysninger (husk at dobbelttjekke) og valgt leverings metode. Skal du trykke på “accepter handelsbetingelser”. Herefter kan du gå videre til selve betalingen. Indtast dine kort oplysninger i det nye vindue og gennemfør betalingen. Du vil herefter modtage en ordrebekræftelse fra os, på den angivne email.

Pakke ikke modtaget – Returnering – Defekt varer

Pakke ikke modtaget

Hvis du ikke har modtaget din pakke efter den forventede leveringstid, bedes du tjekke din ordrebekræftelse, hvorvidt alle dine oplysninger er korrekte.

Du bedes nu kontakte det leveringsfirma du har valgt at benytte (husk forsendelsesnummer).

Hvis dette ikke løser problemet, så kontakt os ved hjælp af vores kontaktformular eller på email:kontakt@ecoworld.dk

Alt efter situationen, vil vi finde en løsning, så du hurtigst muligt vil modtage dine varer.

Hvis du kontakter os, bedes du indtaste dit ordrenummer, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.

Returnering

Fortrydelsesret

Hvis du har købt et produkt via vores webshop, og du fortryder købet, skal du meddele os det senest 14 dage efter modtagelse af varen.

Du dækker selv udgifterne i forbindelse med returforsendelsen, samt bærer risikoen for varen fra tidspunktet for leveringen, til den er hos os igen.

Varen kan returneres på adressen:

….

”Retur”

 

Er varen ikke i original emballage, kan det muligvis udgøre en værdiforringelse.

Er varen taget i brug, vil du ved fortrydelse af købet kun få en del, eller intet, af købsbeløbet tilbagebetalt, afhængigt af den varens værdi.

Defekt varer

Varer købt hos EcoWorld.dk, der går i stykker inden for reklamationsrettens frist, vil som udgangspunkt blive repareret eller byttet – medmindre varens fejl skyldes slidtag eller er selvforskyldt (åbenlys fejlagtigt håndtering af produktet og/eller misbrug heraf).

Du bedes vedlægge en forståelig beskrivelse af fejlen på varen sammen med en kopi af købsfakturaen eller ordrebekræftelsen.

Du bedes reklamere fejlen indenfor rimelig tid efter opdagelsen heraf.

Når en defekt varer kommet retur hos os. Vi vurdere hvorvidt produktet fejler noget og om den evt. fejl skyldes slidtag eller er selvforskyldt .

Hvis produktet ikke fejler noget, kontakter vi dig og returnerer det til dig.

Hvis varen er defekt, kontakter vi dig og vi finder ud af, om du er interesseret i et tilsvarende produkt.

Er varen returneret inden for reklamationstiden, vil forsendelsesomkostningerne, under normale omstændigheder, blive refunderet efter modtagelse.

Seneste opslag i bloggen